Tjoholalopp!

Hejhej, jag är sjukt rolig :DDD
I wanted it to last forever...
But everything changes in time.
Mina skor är gröna, blå, lila, rosa och röda. Nej, jag skoja bara. Jag har ett par icke-originella converse. De är svarta. Jag tycker om dem, fast de är leriga. :) Det är Mimmis fel. Hihu^^ Jag vill ha nya skosnören D: Och jag har blivit beroende av kläder. Mjaaaaaaaaaou. Okej, jag ska vara helt ärlig. Jag testar dig bara, DIN SATANS TESTBLOGG!

Nu blev det en liten fånbild här också^^ För jag testar fortfarande.
Serdu? SER DU SER DU SER DU?
*andas*
Kommentarer
Ida skev:

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

TID: 14:25:36
DATUM: 2009-05-12
URL: http://idabom.blogg.se/
Nilla skev:

Hej! :D

TID: 21:53:45
DATUM: 2009-06-29
Nilla skev:

TJOHOOOOOOOOOOOOOOOO 8DDDD

TID: 23:11:05
DATUM: 2009-06-29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: